    From: "Krzysiek" <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Okna zewnetrzne z luksferow
    Date: Sun, 21 Feb 2010 21:24:02 +0100

    > warsztatowego z lat 70tych. Czy może ktoś ma takie okno, ewentualnie
    > trafił na zdjęcia. Chętnie obejrzę przykłady realizacji.
    > Adam
    Ja mam - wygląda w miarę przyzwoicie (piękne nie jest, ale nie straszy).
    Tylko zimno od tego wynalazku. W garażu OK, bo i tak wieje od bramy (u mnie
    brama o szerokości 5,5mb - jedna wielka nieszczelność), ale w łazience w
    żadnym razie bym się nie zdecydował. Chyba, że można kupić jakieś cudowne
    wynalazki z "ciepłą" fugą.
    W projekcie miałem zwykłe okna, ale postanowiłem ograniczyć powierzchnię do
    mycia. Teraz mam mieszane uczucia co do trafności wyboru.
    Podr.
    Krzysiek