  • Data: 2010-02-22 19:25:13
    Temat: Re: Okna zewnetrzne z luksferow
    Od: "Krzysiek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mam segmentowa i chwale sobie bardzo.

    Ja też mam segmentową Hormana (5,5m).
    Niestety dopiero zimą zauważyłem, że po zamknięciu górna uszczelka w
    środkowej części bramy nawet nie dotyka segmentu. Wieje tamtędy
    niemiłosiernie. Po zainstalowaniu wszystko ładnie przylegało. Wydaje mi się,
    że od wiatru brama "wygięła" się nieco do środka i powstał problem.

    Fakt, że nie dzwoniłem do Hormana i nie chciało mi się przeglądać
    instrukcji. Być może jest to kwestia do wyregulowania. W przeciwnym razie
    musiałbym odkręcić listwę z uszczeką, zrobić dystane w środkowej części no i
    zepsuć trochę ocieplenie i tynk.
    Pozdr.
    Krzysiek