  • Data: 2010-02-22 19:19:13
    Temat: Re: Okna zewnetrzne z luksferow
    Od: "Krzysiek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Sadzac po twoim opisie 'zimnego' luksfera, to przypuszczam,
    > ze masz takie, jakie kiedys w formie pojedynczych sztuk
    > robily za popielniczki ;) Znaczy sie 'z zaglebieniami'.
    > Zgadlem?

    Nie wiem jakie kiedyś służyły za popielniczki. "Moje" kupiłem je ze dwa lata
    temu w markecie budowlanym. Zagłębienia nie mają, są raczej dość płaskie.
    Natomiast mają szeroką fugę z białego cementu (klej jest chyba robiony na
    bazie portlandzkiego) i pewnie to najbardziej ziębi.

    W garażu mam zamiar utrzymywać zimą temperaturę na poziomie 10stC. Nie mam
    komina wentylacyjnego w garażu, więc u dołu ściany mam otwory wlotowe, zaś u
    góry ściany otwory wylotowe. Zastanawiam się czy ich nie zatkać, bo brama
    jest jednym wielkim otworem wlotowo/wylotowym.
    Ze względu na powyższe wyziembianie garażu przez luksfery aż tak bardzo mnie
    nie gnębi, ale gdybym miał w garażu wentylację mechaniczną z odzyskiem, to
    byłby to problem.

    Pozdr.
    Krzysiek