  • Data: 2010-06-06 18:55:29
    Temat: Re: Okno połaciowe Velux i inne - montaż
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    kiki pisze:

    > A łaty to są które ? poziome czy pionowę ? Mnie do poziomych
    > przymocowali, a poziome są na pionowych, pionowe są na papie i deskach
    > deskowania dachu.

    Takoż właśnie jest i u mnie... :-).

    > To bez sensu, bo szparami deskowania zapiernicza przeciąg. Nie da się
    > tego dobrze ocieplić żeby obróbki nie przemarzły.

    Hmmm. tego jeszcze nie wiem, bo nie mam na razie nawet okien. Za jakiś
    tydzień, może dwa będę wstawiał.

    > Ja nie wiem co z tym veluxem czy nie za wysoko i co się stanie i jak
    > będzie niżej jak się zachowa woda padająca i płynąca dachem nad i pod
    > dachówkami.?
    > Nie wiem ale mnie się wydaje, że okno powinno mieć krokwie po bokach i
    > nie wystawać powyżej.

    U mnie okno licuje się z dachówkami, Ale... zaznaczam, że ja mam dopiero
    SSO i nie wiem, czy będzie tam wiało/przemarzało... przeciekać nie
    powinno :-).

    pozdr.
    robercik-us