  • Data: 2009-07-02 09:15:28
    Temat: Re: Okno tarasowe - zamontowane "w powietrzu"
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "wolim" <n...@t...pisz> napisał w wiadomości
    news:h2hhrd$877$1@news.interia.pl...

    > I teraz pytanie:
    > Czy mogę szczelinę między ramą, a posadzką wypełnić pianą montażową? Boję
    > się, że taka piana może spowodować wypaczenie okna, bo delikatnie
    > podniesie ramę...

    Szkoda ze nie zadales tego pytania przed wylewkami. Wylewka powinna
    dochodzic do drzwi, a wlasciwie do dylatacji przy drzwiach. Pod drzwiami
    powinienes ulozyc na scislo twardy styropian czy co tam. Teraz wylewka
    bedzie Ci przemarzac w tym miejscu o ile dobrze zrozumialem opis. Najlepiej
    bylo by wyciac ten kawalek wylewki pod samymi drzwiami co oczywiscie latwe i
    przyjemne z pewnoscia nie bedzie i uzupelnic na scislo od zewnatrz
    styropianem parkingowym, czy styrodurem i opiankowac szczeliny. Ktos kiedys
    pisal, ze sa specjalne profile do takich rzeczy, jednak ja ich nigdy nie
    widzialem.
    Opiankowac rzecz jasna morzesz, ale pianka z czasem podczas ew. chodzenia po
    progu moze sie wykruszyc. Dobrze bylo by wymyslic jakies podparcie tego z
    materialu twardego, niby klin drewniany sam przychodzi na mysl, ale drzewo
    "wilgociowo" pracuje i po roku kliny zadnej funkcji pelnic nie beda.

    Pozdro.. TK