    From: "nom" <n...@u...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Opinię Candy
    Date: Sun, 11 Oct 2009 21:30:19 +0200

    Użytkownik "Artur Lew" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:hata2q$io8$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Hmm, czy dobrze go wypoziomowales?

    Tak dobrze wypoziomowałem, nawet kupiłem kiedyś takie gumowe krążki
    podkładki amortyzujące pod nóżki, bo normalnie to stroi na takich
    plastikowych, ale to nic nie dało, jeszcze głośniej chodziła.
    Być może to nie łożyska, ale silnik wydaje takie dźwięki.
    Koleżanka ma Aristona i podczas prania (ruchy lewo - prawo) to słuchać tylko
    chlupot wody.
    Szkoda, że nie można sprawdzić pralki na sklepie, bo bym jej nie kupił. :-)
    Kupiłem też mikser ręczny (blender) Boscha 600W i czuć z niego spaloną
    izolacją, ale działą dobrze. Tylko ten zapach jest wkurzający, jak z
    chińskich mikserów za 30zł. :D

    Ostatnio naprawiałem siostrze żelazko Philipsa za 250zł, padło po 2 latach.
    Nadpaliły się styki w termostacie. W sumie w środku wygląda jak moje
    Philipsa za 60zł, tyle, że nie ma bezpiecznika termicznego (u mnie jest, raz
    nawet zadziałał :D ). Aha, moje żelazko ma 1400W, a siostry 2000W.
    Ale to taka dygresja. ;-)