eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieOrientacyjna wycena prac stan surowy->stan do wykończenia › Re: Orientacyjna wycena prac stan surowy->stan do wykończenia
    From: "'Krzysztof'" <k...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Orientacyjna wycena prac stan surowy->stan do wykończenia
    Date: Tue, 28 Dec 2010 11:29:59 +0100

    "Sebastian Biały" <h...@p...onet.pl> napisał ..

    > a) propozycja 72tyś jest rozsądna? Chodzi o odpowiedz: można pomyśleć,
    > albo alboslutnie za drogo, nie żądam jakiegoś zgadywania.

    Przy takim metrażu cena za wymienione przez Ciebie prace jest całkowicie
    realna, choć ja bym walczył o zjechanie o parę tysięcy :)
    Pytanie pomocnicze - dach dwuspadowy czy koperta?
    Bo jeśli to drugie, to nastaw się na trochę większe koszty ocieplenia
    dachu.

    > c) Ile osob do tego potrzeba jesli chciałbym to robic "samodzielnie"?

    Co najmniej dwie, a optymalnie trzy.
    I od razu uprzedzam - jeśli normalnie pracujesz na cały etat, masz rodzinę,
    a chciałbyś to skończyć do wiosny i nie zejść przy tym na zawał, to nie
    bierz się za to samodzielnie. Zaoszczędzisz może na robociźnie, ale
    stracisz nerwy, czas i anielską cierpliwość żony ;-) Niewykluczone też, że
    część rzeczy spartolisz, jeśli nigdy tego wcześniej nie robiłeś (sama
    teoria to naprawdę za mało).

    K.