eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieOrientacyjna wycena prac stan surowy->stan do wykończenia › Re: Orientacyjna wycena prac stan surowy->stan do wykończenia
  • Data: 2010-12-28 10:45:29
    Temat: Re: Orientacyjna wycena prac stan surowy->stan do wykończenia
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-12-28 11:29, 'Krzysztof' wrote:

    > Przy takim metrażu cena za wymienione przez Ciebie prace jest całkowicie
    > realna, choć ja bym walczył o zjechanie o parę tysięcy :)
    > Pytanie pomocnicze - dach dwuspadowy czy koperta?

    Dwuspadowy.

    > Bo jeśli to drugie, to nastaw się na trochę większe koszty ocieplenia
    > dachu.

    Akurat ocieplenie dachu *wydaje* mi się że jest latwe, najbardziej boje
    się wylewek. Instalacja elektryczna to 0 problemu, wodna/kanalizacyjna
    też. CO będe miał problem, ponieważ jest tam dużo elementów wymagających
    doświadczenia żeby to potem mialo szanse działać.

    Zastanawiam się więc nad podziałem prac: trochę ja (np. elektrykę mogę
    zrobić tak, jak żadna firma mi nie zrobi, właczając w to np sieć
    teleinformatyczną, mam mocno specyficzne potrzeby jak podział sieci na
    dwie - z podtrzymaniem i bez), trochę firma. Jesli wylewki wymagają 3
    osob i trochę sprzętu jak betoniarka, to może faktycznie nie warto się
    bawić.

    > I od razu uprzedzam - jeśli normalnie pracujesz na cały etat, masz
    > rodzinę, a chciałbyś to skończyć do wiosny i nie zejść przy tym na
    > zawał, to nie bierz się za to samodzielnie.

    Chciałbym sobie część domku wykonczyć samodzielnie mieszkając już w nim.
    Pył mi nie przeszkadza, zabawa przednia, dzieciaki będa miały zajęcie w
    noszeniu narzedzi ;)