  • Data: 2009-11-26 07:57:24
    Temat: Re: Osuszanie ściany, problem z rynną
    Od: Robert <r...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 26 Lis, 02:55, Krzemo <p...@g...com> wrote:

    > No to papa termozgrzewalna...
    >
    > Albo np. coś takiego (może i lepsze):http://www.dachyonline.pl/nylon_dekarski_kar
    ta_techniczna.pdf

    Witam,

    Dziękuje kolegom za rady!
    Myślę, że wezmę sobie ze dwa dni wolnego i wykorzystam rady zarówno
    Kolegi Krzema jak i Tornad.
    Przeniosę rodzinę do innego pokoju na kilka dni i załatwię tą pleść
    jakąś chemią.

    Muszę pożyczyć od kogoś palnik do zgrzewania papy i do dzieła.

    Zrobię tak:
    1. Poczekam na kilka cieplejszych dni żeby balkon przeschnął
    2. Uszczelnię szparę pod styropianem
    3. Zabezpieczę balkon przed wsiąkaniem wody ( papa lub jakiś środek
    zapobiegający wsiąkaniu )
    4. Usunę pleśń ze ściany jakimś specjalnym środkiem
    5. Usunę wierzchnią warstwę z wewnętrznej strony ściany ( no najmniej
    farbę )
    6. Odczekam do wiosny, żeby ściana wyschła
    7. Jeśli pleśń nie będzie znowu się pojawiać, pomaluję od nowa tą
    ścianę

    Mam nadzieję, że rozwiąże to problem.

    Pozdrawiam
    Robert