  • Data: 2009-03-13 20:32:17
    Temat: Re: Otwory w murze z kamienia i cegły
    Od: Arek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mam wykonać otwory o średnicy 13 mm i głębokości 400 mm w murze z
    > kamienia i cegły. Mam wiertarkę Skil z udarem ale nie mogę znalezc

    Obi , Leroy, Castorama, jest tam tego pełno i różne długości
    oczywiście o ile masz taki sklep obok siebie. Jednak z taką wiertarką
    to trochę się napracujesz o ile nie podda się w kamieniu. Niedawno
    izolowałem dom z kamienia to kilku-dżulowa Hitachi miała co robić i
    grzała się zdrowo w murze 0,6 metra. Jednak życzę powodzenia - zwracaj
    uwagę, by nie naciskać za mocno bo wiertła zaczną bić na boki i w
    końcu pękną.
    Wesołego wiercenia