  • Data: 2012-02-07 15:00:48
    Temat: Re: PC 29.01 - 05.02.
    Od: "Amir" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > PC Powietrze-Woda. Planuję za rok dokończyć nadmuch na pompę powietrza
    > przepuszczanego wstępnie przez wymiennik gruntowy (przy okazji budowy
    > oczyszczalni zakopaliśmy 20 metrów rury jakieś 1,5m pod ziemią, brakuje
    > automatu włączającego wentylator kanałowy wraz z uruchomieniem pompy.
    > Jeśli to wypali - COP przy silnych mrozach prawdopodobnie wzrośnie.

    czyli dobrze dopilnowane, teraz podobnie tez był dał, u siebie mam porother
    38+12cm styro z frezem na ramkę
    klejone, nie jest źle bo narazie za ogrzewanie 260m2 (po posadzkach)
    kosztowało mnie 1000zł.
    2T MiałoGroszku, niedługo może na PC się skuszę ktora czeka w piwnicy :).

    Jakie COP Ci wychodzi obecnie PC powietrze woda chyba mają gorsze COP niż PC
    Adama?