    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Tue, 10 Mar 2015 03:16:45 -0700 (PDT)
    <9...@g...com>
    <mdc8oi$1ci$1@node1.news.atman.pl>
    <c...@g...com>
    <mdcc1u$4r8$1@node1.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <mdchh4$b9k$1@node1.news.atman.pl>
    <c...@g...com>
    <mdjrjh$475$1@node1.news.atman.pl>
    <5...@g...com>
    <mdk3a6$ckp$1@node1.news.atman.pl>
    <3...@g...com>
    <mdme37$4us$1@node2.news.atman.pl>
    Subject: Re: PC Altherma - podsumowanie sezonu.
    From: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu wtorek, 10 marca 2015 10:38:48 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:
    > Użytkownik "Budyń" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > No to dlaczego już teraz bogatym nie zabronić grzać węglem?

    A jak to zrobic aby nie dotknac 60% narodu (czyli tych ktorzy nie maja oszczednosci).
    Zaproponuj taki sposob, nic nie mam przeciwko sensownym rozwiązaniom.

    > No i uprawiasz demagogie. Nazywasz ochronę zdrowia "podnoszeniem komfortu"
    > tak jakby to była jakaś fanaberia dla bogatych.

    Nazwij to podnoszeniem poziomu cywilizacyjnego.

    > Ale Twoje rozwiązanie nie rozwiązuje problemu trucia moich dzieci _tu_ i
    > _teraz_.

    pare lat temu tusek oglosil ze wazne jest tu i teraz, nie ma sie co martwic i
    historią i przyszłoscią. Idiotyzm wyższej rangi. No i zadłuzył twoje dzieci tak ze
    zdrowie bedzie ich niewielkim zmartwieniem.

    > Decydujesz że czyjeś wydatki są ważniejsze od zdrowia moich dzieci a ja się
    > pytam dlaczego?

    Błądzisz. Dzis zaproponujesz, ty albo inny leming, opodatkowanie węgla, bo zdrowie
    -jutro podniesienie skladek na zus -tez zdrowie, potem opodatkowanie starych
    samochodów itd. Spirala danin panstwowych bedzie sie zaciskac az wszyscy łącznie z
    twoimi dziecmi (aby zdrowi?) zdechniemy. Nie tedy droga.
    Po uwolnieniu gospodarki za 10lat mialbys to co chcesz uzyskac tymi zakazami ale tez
    milion innych bonusów.

    b.