  • Data: 2009-11-10 00:26:22
    Temat: Re: PC vs GZ50
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hda2s5$ntm$1@news2.ipartners.pl...

    > poddasze 120m2 twoją wełną o grubosci 20cm będzie tracić 10,9kWh na dobę.
    > Za sezon przy ogrzewaniu gazem jest to 464zł. Przy mojej wełnie będzie to
    > 12,3kWh na dobę i 364 za sezon Róznica 100zł. Za 100zł mogę

    I to ma byc lepiej jak 10,9kWh jest mniej od 12,3kWh a drozej? :-))

    > A załóżmy wymiana szyb dwuwarstwowych K1.0 na trójwarstwowe K0.6,
    > dodatkowe 5cm wszystkich skosów poddasza, Dodatkowe 10cm styropianu.
    > Rachunek spada z 1450zł do 1064zł sezon, oszczędności 386zł/sezon.

    10cm styropianu wiecej, okna K=0,6, dodatkowe 5cm welny i rachunek mniejszy
    o niecale 400zl. na sezon.
    Wow niezly wynik. Wyjdzie jakies piecdziesiat pare zlotych na miesiac. Ile
    trzeba zainwestowac zeby wypic dwie flaszki wiecej w miesiacu? :-)

    Pozdro.. TK