  • Data: 2020-09-07 18:08:39
    Temat: Re: PLC a elektrozawory
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > jak na domowy sterownik? drogo a nawet bardzo drogo, a do tego...

    No to zastanów się, co chciałeś osiągnąć, a co osiągnąłeś.

    W żadnym razie, gdybyś robił to dla kogoś swoją metodą, pytał byś o to
    samo, albo decydował za kogoś.

    > ...trzeba dokupić pana automatyka. Ile weźmie? Strzelam że mniej niż 2kzł nie
    będzie.

    > Chodzi mi o to co zyskuję nie stosując raspberrypi (wygląd? pokazałem wam to
    ładniejsze rozwiązanie, mam jeszcze drugie :-P )- a przecież nie mam tam nic
    nietypowego, upali sie malina czy moduł przekaźników to na drugi dzień mam następny.

    To teraz weź wystaw za to fakturę, daj gwarancję i zapewnij
    bezpieczeństwo. Śmiało, chętnie zobaczę :)

    Miłego.
    Irek.N.