  • Data: 2023-06-02 16:06:35
    Temat: Re: PV - produkcja dzisiaj
    Od: Mogwai <m...@...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    dn. 02.06.2023 o 14:53, Tomasz Gorbaczuk napisał:
    > Gdzie ja się boje schylić?

    Służę uprzejmie. Napisałeś wówczas tak:

    "Jakieś polano pewnie raz dziennie spadnie/potoczy się tam gdzie nie
    powinno i też dostaniesz np lekko w dłoń - to są mikrourazy, które po
    latach doskonale widać na rezonansie."

    Lecz kluczowy w kontekście humorystycznym jest wpis późniejszy,
    pozwalający docenić pełną głębię przekazu:

    "W zimie znam lepsze rozrywki niż noszenie drewna, np mógłbym w tym
    czasie jeździć na nartach."

    > Tamten wątek był o tym, że "każda praca fizyczna może być przyjemna".

    Dla pełnej uczciwości dodajmy jednak to, co zapomniałeś wkleić (no bo o
    złośliwą manipulację Cię oczywiście nie podejrzewam):

    "Kluczem jest dobra organizacja, odpowiednie metody pracy i narzędzia."

    > Cała "reszta" to Twoja i Jarosława "interpretacja" i odwracanie kota
    > ogonem.

    Kot był swoją drogą o drewnie opałowym, ale wolałeś go wywrócić w
    kierunku prac wiertniczych na otwartym morzu. Też w sumie ciekawy
    temat. Niestety niewiele mi o nim wiadomo. Musiałbym się najpierw
    doszkolić. :)

    Mateusz