  • Data: 2023-06-02 21:21:37
    Temat: Re: PV - produkcja dzisiaj
    Od: Mogwai <m...@...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    dn. 02.06.2023 o 20:12, FEniks napisał:

    > Niby dlaczego? Dużo wyprodukowanej przez moje panele energii latem
    > pójdzie od razu na klimatyzację, której nie będę używać zimą.

    Podajesz przykłady autokonsumpcji, a ja odnosiłem się do kwestii
    szklarni ogrzewanej poza sezonem. Czyli latem pojawia się nadprodukcja
    energii z PV, więc aby ekwiwalent węglowy nie przepadł to człowiek
    szuka nowych sposobów na jego spalenie jesienią lub zimą. I znowu - nic
    mi do tego, i w żaden sposób mnie to nie boli. Wskazuję jednak, że
    takie zjawisko może występować.

    > Reszta na codzienne użytkowanie, które jest prawie takie samo latem
    > jak i zimą, nie licząc oświetlenia, a więc komputery i sprzęty domowe.

    Jasna sprawa.

    Mateusz