  • Data: 2023-06-02 14:53:32
    Temat: Re: PV - produkcja dzisiaj
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .06.2023 o 14:45 Mateusz Viste <m...@...invalid> pisze:

    > Wypraszam sobie. Mikrourazy to zupełnie inna sprawa. Zdarza mi się
    > żartobliwie o nich wspomnieć, ponieważ wielce mnie rozbawiły. A
    > rozbawiły mnie nie tylko swoją dziecięcą wręcz naiwnością, ale przede
    > wszystkim tym, że padły z ust kogoś kto boi się schylić w strachu
    > przed wrednym mikrourazem, ale kto jednocześnie nie ma żadnego problemu
    > z regularnym narciarstwem czy pracami ziemnymi.

    ale pierdzielisz. Gdzie ja się boje schylić? - od 16 tego roku życia
    pracowałem i nadal pracuję fizycznie i odczuwam tego skutki.
    Tamten wątek był o tym, że "każda praca fizyczna może być przyjemna".
    Dałem Ci przykłady prac fizycznych, które wykonywane zawodowo prowadzą do
    degradacji organizmu.
    Cała "reszta" to Twoja i Jarosława "interpretacja" i odwracanie kota
    ogonem.
    Tamten wątek jest idealnym potwierdzeniem tego co tu piszę, jesteś
    złośliwy i nie możesz się powstrzymać od złośliwości.

    TG