  • Data: 2023-06-02 17:07:17
    Temat: Re: PV - produkcja dzisiaj
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .06.2023 o 16:06 Mogwai <m...@...invalid> pisze:

    > Służę uprzejmie. Napisałeś wówczas tak:
    >
    > "Jakieś polano pewnie raz dziennie spadnie/potoczy się tam gdzie nie
    > powinno i też dostaniesz np lekko w dłoń - to są mikrourazy, które po
    > latach doskonale widać na rezonansie."

    No i gdzie tu jest o mnie, że się czegoś boję? - napisałem jak to wygląda.
    Nigdy nie osunęło Ci się jakieś polano? nie uderzyło Cię w rękę?
    To są zresztą słowa mojego ortopedy. Mówił mi o nich (tych mikro urazach)
    oglądając moje kolano.
    Ja nie mam kompetencji aby snuć jakieś teorie o mikro urazach nie miałem o
    nich pojęcia do czasu zobaczenia na ekranie komputera.

    > Lecz kluczowy w kontekście humorystycznym jest wpis późniejszy,
    > pozwalający docenić pełną głębię przekazu:
    >
    > "W zimie znam lepsze rozrywki niż noszenie drewna, np mógłbym w tym
    > czasie jeździć na nartach."

    No dokładnie tak jest. Z czym się nie zgadzasz?
    Wolisz nosić drewno niż spacerować? - czy co tam Ty lubisz.
    Odróżniasz sezonową jazdę na nartach (w moim przypadki kilka dni w
    sezonie) od codziennej pracy fizycznej przez cale życie zawodowe?

    > "Kluczem jest dobra organizacja, odpowiednie metody pracy i narzędzia."
    Podałem dwa przykłady i napisałem też, że żadne narzędzia ani organizacja
    nie uchronią pilarza i brukarza pracującego w zawodzie przed degradacją
    organizmu.

    > Kot był swoją drogą o drewnie opałowym, ale wolałeś go wywrócić w
    > kierunku prac wiertniczych na otwartym morzu.
    I znowu go odwracasz ogonem.
    Jak starałeś się udowodnić, że u Ciebie wszyscy mają parki maszynowe jak
    nasz ZUL (zakład usług leśnych) to podałem kolejny przykład zawodu, w
    którym praca fizyczna degraduje zdrowie. Takich przykładów jest mnóstwo,
    chorób zawodowych związanych z pracą fizyczną jest bardzo dużo, mimo BHP,
    prawa pracy i innych udogodnień.
    To że Ty coś robisz i jest dla Ciebie "przyjemne" nie oznacza, że u innych
    jest tak samo.

    TG