  • Data: 2021-11-24 18:02:45
    Temat: Re: PV - pseudo off grid
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.11.2021 o 17:34, Janusz pisze:

> [...]
    hematic-12v-24v-10a-pwm-control-dimmer-of-speed-for-
    dc-motor-circuit.png

    > Nie czerpie, jest źródłem prądowym, prąd się zmniejsza jak się
    > akumulator ładuje.

    Jak? Skąd to źródło prądowe wie,kiedy/żeby się "zmniejszyć" i już nie
    ładować? Albo ile ładować na wstępie?

    > poza tym są tam błędy, jest +12V ale nie ma skąd się ono bierze, bo
    > panel może dać więcej. Więc ktoś to z sufitu napisał, aku żeby się
    > ładował to potrzebuje 14.5V.

    Jprdl...

    Zawsze i bez przerwy :) Trudne słowo: KOMPARATOR...To właśnie napięcie i
    jego stabilizacja mają wpływ na OGRANICZANIE prądu a nie stabilizacja
    prądu na ograniczanie napięcia. Od zawsze i wszędzie mierzymy napięcie
    na źródłach, akumulatorach a nie poziom prądu!

    Po prostu coś Ci się popierdoliło :)

    > Wydaje ci się że się znasz ale jak na razie to poległeś na prostych
    > schematach, takich z "oślej łączki" z EdW.

    Nigdzie nie poległem, próbuję dojść jak stabilizujesz prąd bez pomiaru
    napięcia :) Dla ciebie napięcie jest wynikowe bo sobie podkręcasz prąd
    albo odkręcasz i masz licznik/miernik prądu, żeby wiedzieć ile tego
    prądu potrzeba :D
    Jprdl...

    Wymyśliłeś już diodę Zenera, która załącza się prądowo może?
    Chętnie taką kupię :D oczywiście obojętna będzie dla napięcia :D

    > Więc daruj sobie wycieczki, naucz się albo słuchaj co mądrzejsi od
    > Ciebie maja do powiedzenia.

    Jak dotąd, to nawet nie rozumiesz tematu a co tu dalej wspominać o
    zasadzie działania :D

    > Zauważ że wzm oper są zasilane z 9V podobnie napięcia odniesienia, więc
    > nie kontrolują tego '+12V'. Układ się reguluje potencjometrami przy
    > uruchomieniu i tyle, nie ma sprzężenia zwrotnego napięciowego.

    Taaa i nakurwiają akumulator bez odniesienia do jego napięcia :>

    Sądziłem, że ktoś ci te bzdury podpowiada ale widzę że to twoje twory :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>