    Date: Wed, 24 Nov 2021 23:06:06 +0100
    Subject: Re: PV - pseudo off grid
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <619d239e$0$537$65785112@news.neostrada.pl>
    <snjpu2$33t$1$Janusz@news.chmurka.net>
    <619e63e2$0$538$65785112@news.neostrada.pl>
    <snlpjj$60k$1$Janusz@news.chmurka.net>
    <619e704f$0$25418$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@g...com>
    <619ea114$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@g...com>
    <619eaa74$0$542$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    <619eb1b9$0$541$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@g...com>
    From: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 24.11.2021 o 22:56, WS pisze:

    > oczywiście, że się da, tzn. układ napięcie można sobie regulować, ale np. na
    wpiętym szeregowo oporniku, czyli np. masz 1om, chcesz stabilizowac prąd 10A to
    utrzymujesz na nim (regulatorem) 10V

    Napisz jeszcze raz bo chyba ślepy jestem. Utrzymujesz 10V? Nic nie
    piszesz o pomiarze A. Naprawdę odnosisz się do napięcia czy mi się wydaje?

    > byle chinski zasilacz ma taka funkcje:
    https://allegro.pl/oferta/regulowany-zasilacz-labora
    toryjny-pradu-stalego-10986729194

    https://www.hurt.com.pl/doc/ladowarka_bc700.pdf

    > czyli ladowarka aku laduje przez (mały - straty) opornik, na którym sobie
    mierzy/stabilizuje napięcie => w efekcie ladowanie jest stałym prądem...

    Co robi? Stabilizuje napięcie? Mierzy napięcie? Nie prąd? Nie mierzy
    prądu? Prąd jest wynikowy i ZALEŻNY od napięcia a nie odwrotnie?

    Masakra! :D:D:D

    Mam nadzieję, ze zaczynasz łapać :D

    --
    LordBluzg(R)