  • Data: 2011-06-21 13:49:12
    Temat: Re: Pale fundamentowe na dużych budowach
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake> szukaj wiadomości tego autora

    > Chyba juz za późno, zeby znaleść dobrą ekipę na wiosnę 2012.. Mówię serio.

    Hmm... pewnie racja, ale decyzja podjęta w ciągu ostatniego miesiąca.

    Jeszcze niedawno po zimie chciałem wracać do miasta...
    ... ale nie stać mnie na większe mieszkanko w przyzwoitym punkcie
    Warszawy (500.000-700.000)... więc zostaje domek (działkę mam).

    Jakby ktoś miał / znał ekipę która mogłaby wystartować na wiosnę / lato 2012,
    dajcie znać :) Czytając opowieści kikiego, wiem, że nawet polecona
    ekipa to będą patałachy... no ale nic ;) będe musiał zaryzykować.
    Jak coś, paragony zaczynam już zbierać ;).