    Subject: Re: Palenie płyt w piecu
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Mon, 25 Dec 2017 13:47:40 +0100

    > Nie jestem w fanklubie pisu ale jakos nie widze ze jest gorzej niz za po. PO tylko
    zabieralo i dokladalo. PIS nie zabiera a w wrecz przeciwnie troche daje. Na dodatek
    mam pewnosc ze jak za pol godziny wyjde zrobic zakupy to na ulicy jak na
    Antarktydzie, prawie wszyscy biali a nie siniaci czy ciapaci. Oczywiscie jest i inny
    punkt widzenia. To punkt widzenia tych co za po okradali swoje panstwo. To byla i
    jeszcze jest spora grupa ludzi ktora z przerazeniem patrzy na zmiany w sadach w
    ktorych moze byc trudno za kase cos zalatwic. Ogladaja telewizje i widza ze
    zlodziejom juz zabrali dobr za pol miliarda zlotych. I czekaja az do nich przyjda
    noca i kolbami w drzwi zalomoca. I lepiej wtedy nie miec broni bo panstwo oszczedzi
    na procesie.

    Dziadek jaki Ty jesteś ograniczony.

    Po pierwsze co by tu siniaci czy ciapaci mieli robić?

    Oni dobrze wiedzą, że niezależnie od polityki rządu i tworzącego go
    ugrupowania nie mogą liczyć na darmowe obiadki, darmowe dziwki i darmowe
    mieszkania oraz kasę na zakup broni i amunicji. Ponadto wiedzą, że w
    Polsce jihad nie ma szans na powodzenie, bo jakikolwiek przejaw
    agresywnych zachowań od razu spotkałby się ze skutecznym oporem. Oni po
    prostu boją się Polaków i Rosjan.

    Co zaś się tyczy dawania co niby dali? Wyjęli z jednej kieszeni biednym
    po to, żeby część tego co zabrali dać w formie prezentu wyborczego.
    Ponadto wyższe podatki, które przekładają się na wyższe ceny, które
    najbardziej dotykają właśnie najbiedniejszą część społeczeństwa.

    Czy Ty naprawdę nie dostrzegasz jakim kosztem to rozdawnictwo się odbywa?

    Sądy? Przecież tu nie chodzi o uczciwość, ale o to, żeby sobie
    podporządkować sądy oraz całą władzę. Są to typowe metody komunistyczne
    i nie mają nic wspólnego z demokracją.

    Co do afery reprywatyzacyjnej to wyrok z góry był ukartowany i nie mogło
    być inaczej. Wcale tu nie chodziło o naprawienie błędu, bo błędów
    dopuścili się urzędnicy braciszka prezesa, ale o zemstę, pokaz siły oraz
    populizm.