    Subject: Re: Palenie płyt w piecu
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <17w80ap08j81q$.dlg@myjk.org> <5a27ce23$0$650$65785112@news.neostrada.pl>
    <18awzf3gx8qrn$.ujgwdkrxszwr.dlg@40tude.net>
    <5a27f392$0$15191$65785112@news.neostrada.pl>
    <8...@g...com>
    <0...@g...com>
    <e...@g...com>
    <1bkkdv4kipfpx$.dlg@myjk.org> <5a2aa8c7$0$648$65785112@news.neostrada.pl>
    <p0eatb$3jo$1@node2.news.atman.pl>
    <2...@g...com>
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Mon, 25 Dec 2017 14:56:35 +0100

    W dniu 2017-12-08 o 17:42, Kris pisze:

    > O fortepianie zapomniałeś i jeździe konnej. Córki koleżanka dokładnie tak jak
    piszesz+fortepian+jazda konna jest tak katowana przez rodziców,
    > Wszędzie tam wożona przez nianie bo rodzice czasu nie mają
    > A ferie i wakacje to wyjazd najlepiej tam gdzie samolotem trzeba kilkanaście godzin
    lecieć. Druga część wakacji to jakies kolonie językowe daleko od domu bo można wtedy
    niani dać urlop. Jadają jakieś gówna n mieście bo matka biznewomen nie ma czasu
    normalnego obiadu rodzinie zrobić i takie tam a ojciec wraca do domu jak dziecko
    zasypia

    Ale czyja to jest wina?

    Koszty utrzymania są tak wysokie, że ludzi nie stać jest utrzymać się z
    jednej pensji. Muszą zapierdalać obydwoje rodziców, cały dzień.

    To, że dziecko jest katowane to także jest wymuszone przez społeczeństwo
    i politykę rządu. Osoby, które mają zbyt słabe wykształcenie po prostu
    skazane są na margines społeczny i wegetację, pracując na etatach za
    1000 czy 1500zł. Przy takim wynagrodzeniu młoda osoba jest skazana na
    wegetację i mieszkanie wraz z rodzicami. Znam sporo takich przypadków.

    Komuna dawała dużo większe szanse zdobycia wykształcenia i bezproblemowe
    znalezienie pracy. Dlatego też rzadziej się spotykało patologię wśród
    wielodzietnych rodzin.

    Oczywiście wykształcenie niczego nie gwarantuje, ale daje o wiele
    większe szanse.

    Obecnie rodziny wielodzietne to w sporej części margines społeczny.
    Bardzo często w takich rodzinach, dzieci popadają w konflikt z prawem,
    alkoholizm i wychowanie ulicy. Nierzadko edukacja kończy się na szkole
    podstawowej, a i bywa, że na niepełnym podstawowym. Presja społeczna na
    tych ludzi jest ogromna, bo obecne pojęcie wartości człowieka zostało
    wypaczone. Obecnie o wartości decyduje stan posiadania. Posiadania
    wartości materialnych czy też tytułów, a nie wartości moralnych i wiedzy.