  • Data: 2013-10-29 19:45:03
    Temat: Re: Pallet opinie
    Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 29 Oct 2013 11:29:14 -0700 (PDT), Oliwka napisał(a):

    > Jesteśmy w trakcie wykańczania instalacji grzewczej i niedługo będziemy kupowac
    piec z podajnikiem . Mąż uparł się na opał pallet . Natomiast ja chciałabym wiedzieć
    czy to jest opłacalne . Czy bardzo pyli,czy smoli komin,czy dużo popiołu ,jaki jest
    wybór i gdzie go można kupić?

    Wybraliście piec nawet nie wiedząc podstawowych rzeczy jak np dostęp do
    opału?
    :-O

    PS. http://www.forumbudowlane.pl/vt/25137/0/piec-na-pall
    et-czy-ekogroszek
    --
    XL
    W polskiej historii istnieją dwie tradycje, które mają taki sam wpływ na