  • Data: 2013-10-30 08:07:48
    Temat: Re: Pallet opinie
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Oliwka" <e...@g...com> napisał w wiadomości
    news:0b7fc21c-2281-4316-891f-4bb7580b0e66@googlegrou
    ps.com...
    >Jesteśmy w trakcie wykańczania instalacji grzewczej i niedługo będziemy kupowac piec
    z podajnikiem . Mąż uparł się na opał >pallet . Natomiast ja chciałabym wiedzieć czy
    to jest opłacalne . Czy bardzo pyli,czy smoli komin,czy dużo popiołu ,jaki jest
    >wybór i gdzie go można kupić?

    Opinie są takie, że czasem może się zaciąć podajnik. A z jakością pelletu jest tak z
    jakością wszystkiego. Można kupić coś dobrego i można kupić byle g... Ale o tym się
    dowiesz po kupnie na podstawie popiołu.

    J.