    From: janusz_kk1 <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Palnik do spawania/cięcia
    Date: Wed, 14 Mar 2012 22:47:35 +0100

    Dnia 14-03-2012 o 21:38:16 <news> napisał(a):

    > aleś mnie wystraszył, już myślałem że do tego trzeba jakiś uniwersytet
    > kończyć;)
    Taak? a umiesz obchodzić się z tlenem czy acetylenem?
    Uwież mi to nie są przelewki, jak chcesz stal spawać to kup sobie TIG-a
    i butlę z argonem, przynajmniej otoczenie będzie w miarę bezpieczne.
    A rurki miedziane polutujesz palnikiem na propan-butan.

    > wiesz, praktycznie to nie ma rzeczy prostych a jakoś sobie radzęz , jak
    > nie umiem to się naumiem, kupię palnik, butle, maskę, dzień zabawy ze
    > spawaniem i cięciem starych rur, kupa zabawy i się nauczę.
    Tylko kto ci to sprzeda, na gazy trzeba mieć uprawnienia.

    > zadaje pytanie bo wolę rozsądnie wydać własne pieniądze a nie wywalać
    > kupę kasy w błoto tylko po to żeby się potem przekonać ze to co kupiłem
    > to jakiś złom i do niczego się nie nadaje.
    >
    > p.s. zdradź nam może jakie to szkoły kończyłeś co cię spawać nauczyły i
    > ile to "troche" trwało?
    Są kursy kwalifikacyjne spawacza i trzeba się trochę pouczyć żeby je zdać.

    --
    Pozdr
    JanuszK