  • Data: 2012-03-26 21:38:11
    Temat: Re: Palnik do spawania/cięcia
    Od: "Plumpi" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <news> napisał w wiadomości
    news:4f70bbd0$0$26694$65785112@news.neostrada.pl...

    > Nie!!! To TY tu przyszedłeś!!!
    > Wpiep**** się w cudze wątki z buciorami i wylewasz żale!

    Żalisz się? Daj adres to Ci wyślę chusteczkę do otarcia łez oraz rolkę
    papieru toaletowego, żebyś się podtarł :)

    > Jak ci się nie podobam to nie trać czasu i mi to nie pisz, załóż własny
    > wątek zawodowych spawaczy ekspierdów i tam przechwalaj się jaki to jesteś
    > specjalista a inni nic nie potrafią,

    Gdybyś nie był tak ograniczony jak jesteś to byś zauważył, że nie wypowiadam
    się tu jako zawodowy spawacz, bo nim nie jestem i w żadnym zadaniu za
    takiego się nie uważałem.
    Zauważyłbyś także, że napisałem, iż prywatnie radzę sobie ze spawarkami i
    spawaniem także gazowym i choć większość rzeczy u siebie sam sobie spawam,
    bo sprawia mi to przyjemność, to wykonując usługi instalatorskie u klientów
    nie dotykam się palnika. Aby położyć dobry spaw, którego nie trzeba będzie
    poprawiać, potrzeba wielu lat praktyki oraz wiedzy z zakresu bezpieczeństwa
    użytkowania, których Ty nie masz i mieć nie będziesz, ponieważ jesteś zbyt
    tępy i zbyt zarozumiały.

    > opowiadaj bajki o wybuchach jądrowych od kropli tłuszczy i

    Nie życzę Ci tego, aby Ci się przytrafiło to co ja już miałem okazję widzieć
    zaraz po fakcie lub byłem bezpośrednim świadkiom.
    Chćby te kilka wypadków na tlenowni, o których pisałem, rozerwanie węży
    gazowych podczas prac spawaczy i zapalenie się butli gazowych
    (kilkakrotnie - z czego w 2 przypadkach osobiście gasiłem pożar butli), raz
    wyrwanie zaworu z butli tlenowej na pace samochodu, który przeleciał przez
    kabinę pomiędzy kierowcą, a pasażerem i zatrzymał się na silniku.

    > ... polecaj spawarki małpom, do tego się świetnie nadajesz!

    No to przecież Ci polecam :)