  • Data: 2019-07-08 16:10:55
    Temat: Re: Panele FV
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 7 lipca 2019 13:36:02 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:
    > Tak, pisałem o kompletnych zestawach gotowych do montażu. W ofercie jest że
    > mocowania do wyboru -- montaż na dach albo stelaż na glebę. Nie

    Jak jest dachówka to trzeba dobrać łapy mocujące (bez regulacji, regulowane
    w jednym punkcie, albo dwóch, są też przedłużane). Do blachodachówki
    są zupełnie inne mocowania, w dodatku w 3 długościach. Do blachy trapezowej
    są jeszcze inne. Do blachy na rąbek też. Do dachu z gontów bitumicznych
    takoż zupełnie inne. Jest jeszcze kwestia ułożenia. Poziome ułożenie modułów
    to więcej szyn niż w pionie. Jak są 3 rzędy po 10 to trzeba 12 klem końcowych
    i 54 środkowe. Jak jest 10 rzędów po 3 to końcowych trzeba 40 i środkowych
    40. Oczywiście środkowe i końcowe są zupełnie inne. A to tylko część dupereli.
    I to tylko dachy skośne. W płaskich jest kompletnie inaczej ;)

    Wobec powyższego ja osobiście nie mam pojęcia, na jakiej zasadzie Żółty Brat
    dobiera te mocowania dla Ciebie. Chyba, że ma szklaną kulę ;)

    L.