  • Data: 2020-11-24 02:19:25
    Temat: Re: Panele FV dawno nie było
    Od: Kżyho <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.11.2020 o 16:40, Lisciasty pisze:

    > Trudno NIE znaleźć firmy która zrobi za mniej niż 6500 zł/kWp, kolumbus to
    patologia ;)

    A ja akurat nie o Kolumbusie.

    > A masz jakieś wyceny? Czy dzwoniłeś i pytałeś "po ile za kilo? :]

    Miałem np. z Brewy. 25-35 tys. było (3 warianty). Ale też i wariant 4,1,
    4,6 i 4,9 czy jakoś tak kWp tylko. Do tego to było w stylu "wariant
    tani, średni i super wypas".
    Fakt, że to było z końcówki zeszłego roku chyba. Mam dom typu klocek,
    stropodach "płaski" (czytaj lekki spadek w stronę północno wschodnią)

    > Za 28 tys. 6kW da się zrobić bardzo przyzwoicie bez partaczenia i na dobrym
    sprzęcie.

    Robisz? W Poznaniu? 28 to nadal trochę jest, ale już na pewno lepiej niż
    przykładowa wycena wyżej przy dużo niższych kWp.
    Inna sprawa, że trochę wciąż nie jestem przekonany do chińskich paneli,
    ale chyba nic mi innego nie zostało, jak pójść za tłumem, bo na
    sensowniejsze, że o LG nie wspomnę, to mnie stać raczej nie będzie tym
    bardziej.

    Pzdr
    --
    /__/_* /