    From: "Maniek4" <r...@l...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Panele bez dylatacji w progu.
    Date: Sat, 26 Feb 2011 19:15:19 +0100

    Uzytkownik "Adam" <a...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:87752000-e29e-44e7-805f-0dd82aae9ef4@a5g2000vbs
    .googlegroups.com...

    > Spoko spoko - opor cieplny tego Twojego arbitona z XPS, a pianomatu to
    > roznica rzedu 10% ;) Poszukaj sobie i policz. Ja ostatnio to komus
    > liczylem.

    Ja sobie jaja robie, zupelnie nie zawracam sobie glowy pianka 2-3mm.

    > Pianomat 3mm przy roznicy temperatur ~5stC przepuszcza ok 80W. Przy

    Ta Twoja to 3 czy 2mm? Link ktory cytowales jest do pianki 2mm z
    przeznaczeniem podobno na podlogowke.

    > roznicy 10stC przepuszcza 160W :) Na pewno wystarczy. Pozatym to zadna
    > pianka! A kupisz w kazdym komforcie jak pisalem!! A jak nie to na
    > allegro zamawiasz i masz na drugi dzien :)

    Z tym roznie bywa. W Twoim linku wysylka we wtorki i czwartki. Zanim wplace
    na konto, zanim zaksieguja to zrobi sie trzy dni. No trudno wytrzymam. Dac
    pod g..wno jeszcze jedno g..no to wyjdzie z tego caly wiejski kibel, wiec
    poczekam. W komforcie mieli tylko 4mm i to za 22zl. Kosmos jakis z tymi
    cenami.

    > Ten podklad arbitonu to pic na wode!!

    Tez tak mi sie wydaje. Tyle co wyrowna milimetrowe nierownosci w postaci
    piasku i tyle.
    Zeby bylo smiesniej jeden sklep sprzedaje to za 60zl za rolke (16,5m^2) a
    drugi obok za 130zl. :-) To jakies jaja. Znam handel od paru ladnych lat,
    ale takie cos to po prostu istna jazda. Budowlanka to jednak ciekawa
    dziedzina pod kazdym wzgledem.

    Pozdro.. TK