    From: "Maniek4" <r...@l...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Panele z marketu Shit czy nie?
    Date: Fri, 17 Dec 2010 20:17:30 +0100
    <ie8i5o$dbh$1@news.onet.pl> <ie8ic4$e04$1@news.onet.pl>
    <7...@q...googlegroups.com>
    <ieb40d$dnt$1@news.onet.pl> <ieb5i1$jk9$1@news.onet.pl>
    <8...@l...googlegroups.com>
    <iebd2p$han$1@news.onet.pl>
    <b...@o...googlegroups.com>
    <iebeok$n1g$1@news.onet.pl>
    <2...@o...googlegroups.com>
    <iedh5v$mqu$1@news.onet.pl>
    <0...@z...googlegroups.com>
    <iedq3m$lq1$1@news.onet.pl> <iedvk3$auc$1@news.onet.pl>
    <iee0hf$eas$1@news.onet.pl> <iee2vc$n5q$1@news.onet.pl>
    <iee3bg$ola$1@news.onet.pl>
    <4...@g...googlegroups.com>
    <iee5nn$vuf$1@news.onet.pl>
    <2...@2...googlegroups.com>

    news:2aa0dd6d-6339-4bb7-a4e0-

    > Ty tez bys pil gdybys nie wiedzial ze ten kieliszek jest aluminiowy (a
    > wszystko wskazywaloby na to ze jest szklany) i na pewno by Ci
    > smakowalo :)) Dopiero jakbym Ci powiedzial ze to aluminium to bys sie
    > skrzywil :-) I wlasnie tego nie rozumiem...

    Wypij kiedys z aluminiowego malowanego chocby w gole baby a sie przekonasz,
    ze do baby nawet ubranej mu daleko. O to chodzi, ze to tylko wyglada a nie
    jest. Z daleka nie rozpoznam, ale z bliska juz owszem przynajmniej
    wiekszosc. Jak na to wejde, albo stukne paznokciem to wszystko wiem
    niezaleznie od podkladu i tego ponoc rewolucyjnego polimeru na wierzchu.

    > Sztuka to wyzszy stan umyslu :-) Podloga to cos co sie codziennie
    > depcze, co ma jedynie dobrze wygladac i byc trwalym. Po picassie nikt
    > nie chodzi, nikt go nie smie dotknac ani nawet chuchnac w jego
    > kierunku bo to swietosc :)

    I to wlasnie jest nieco dziwne. Rzecz zupelnie nieuzytkowa, a taka swietosc.
    Podloga wypada tu znacznie cenniej. :-)

    > Ale jest roznica miedzy Ferrari a Hundaiem. Silnik, osiagi, wyglad.
    > Miedzy parkietem a dobrym panelem nie ma takich roznic. Ciezko nawet
    > powiedziec co jest w tym wypadku ferrari, a co hjundajem..

    A wiesz dla czego dla fryzjerek? :-)) Bo wiedza to co widza. Nie odwazysz
    sie nawet porownac Ferrari z Hyundayem a im sie wydaje, ze to to samo. Tak
    wlasnie jest z panelami.

    > Dziwny moze nie, bo takich jak Ty jest bardzo wielu. Za trendem hm..
    > No nie wiem. Ty sie poprostu boisz tych paneli jak Kaszpir budowy
    > domu ;-)) Moze Ci sie wydaje, ze panele to maja tylko biedaki na
    > blokach i nie chcesz sie z nimi utozsamiac ? :) A w domu sie przyjelo,
    > ze burzuazja ma wylacznie prawdziwe naturalne drewno :)

    Nie no, daj spokoj z tym materializmem. Panele sa i drozsze od desek, wiec
    ten argument odpada. Ja pisze ogolnie.

    > Ja lubie
    > drewno. Ale na podlogi sie poprostu IMHO nie nadaje - zbyt wiele
    > problemow ktorych nie maja panele, a zadnej wartosci dodanej ktorej
    > panele by nie mialy (i co moznaby odczuc, dotknac, zobaczyc) - dopiero
    > biorac pile lancuchowa mozna sie przekonac czy na tej podlodze lezy
    > panel czy drewno :-)

    W skrocie: panele sa zimne, stukaja i uginaja sie, krawedzie sa widoczne
    moze poza fazowanymi a w progach wymagaja dylatacji. To tak w skrocie. Ktos
    moze tego nie widzi i dla niego bez roznicy, ale dla mnie nie. Wybor miedzy
    deskami a panelami to jak zwykle trudny kompromis, bo panele swoje zalety
    maja. Idealnie nadaja sie do biura i burdelu jak juz pisalem. Do sluchania
    audiofilskiej muzyki przy chodzacym obok psie z dlugimi pazurami
    zdecydowanie nie. Prawde mowiac wisi mi to, ze sie nie rysuja przez 10 lat,
    bo niby czym mam je porysowac w pomieszczeniach gdzie chodze w kapciach czy
    na bosaka? Dzisiejsze lakiery tez sa bardzo twarde i jakos nie widze
    strasznej, galopujacej destrukcji. Jak komus potrzebna taka odpornosc na
    scieranie to panele beda dobrym wyborem o ile zaakceptuje pozostale wady.

    > Ha! Widzisz. A podloga to podloga. Wanna jest akrylowa bo jest lekka,
    > dobrze sie czysci, nie klei sie tak brud, latwo ja w procesie
    > produkcji uksztaltowac w rozne formy i jest stosunkowo trwala. Mozesz
    > kupic wanne drewniana, oczywiscie drozsza. Dlaczego takiej nie
    > kupiles ? To mnie wlasnie dziwi - podloge chcesz koniecznie drewniana,
    > bo naturalna, a wanne wybrales bez zadnego zapewne wahania sztuczna!!
    > Dlaczegoooooo ?;)

    Wanna to wanna, taka micha do mycia i tyle od niej oczekuje. Nie jestem
    pokreconym burzujem z jakas obsesja, ale denerwuja mnie plytki gresowe pod
    ktorymi pewien idiota glazurnik nie dal kleju na calej powierzchni. Byly za
    daleko od krawedzi, zeby je zrywac, a takie wlasnie sa panele, puste i
    tandetne.

    Pozdro.. TK