  • Data: 2010-12-17 23:06:39
    Temat: Re: Panele z marketu Shit czy nie?
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysztof" <k...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:iegosl$urm$1@news.onet.pl...
    > "Maniek4" <r...@l...pl> napisał w wiadomości

    [...]
    > takie z górnej półki mnie nie stać). Dodatkowo za tą decyzją przemawia
    > fakt, że wszyscy moi znajomi, którzy położyli drewnianą podłogę, teraz się
    > do niej modlą, chuchają na nią i dmuchają, a po domu chodzi się u nich w
    > skarpetach :/ A ja chcę mieć dom, a nie muzeum :)

    To prawda, dzisiejsze panele wygladaja o niebo lepiej, ale o tym juz
    pisalem. Jako uzytkownik drewnianej podlogi nie potwierdze tych modlow do
    podlogi drewnianej, no chyba, ze to jodelka bukowa z lakierem wyprzedazowym.

    > Zależy, co masz pod spodem. Jak dasz korek, to praktycznie wygłusza
    > odgłosy całowicie.

    > Ups, Ty też należysz od osób, które gości podejmują bez butów? :)

    Tak wlasnie, naleze do ludzi ktorzy gosci przyjmuja bez butow. W moich
    kregach chodzenie w butach u kogos po domu/mieszkaniu uznawane jest za brak
    kultury. Mieszkam na wschodzie, ale blisko stolycy, tu takie sa zwyczaje,
    ponoc inne sa w Krakowie. O tym tez juz pisalismy ze dwa lata temu. :-)
    W skrocie, nie wyobrazam sobie wejsc do kogos w butach z g..nem na podeszwie
    nie wiedzac o tym. :-) Osobiscie nie akceptuje takich zwyczajow i mam w
    zanadrzu kilka par kapci dla gosci. Sam tez nie odwazam sie chodzic u kogos
    w buciorach.

    Pozdro.. TK