  • Data: 2010-12-18 20:15:51
    Temat: Re: Panele z marketu Shit czy nie?
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adam Szendzielorz" <a...@g...com> napisał w

    > To sa imprezy rodzinne - ja zadnych obcych sztywnych gosci nie
    > zapraszam

    Ja też nie :) Ale są spotkania, nawet rodzinne, gdy po prostu nie
    przychodzi się w dżinsach i swetrze czy bluzie.
    I wcale to nie świadczy o sztywniactwie.

    > Co mowi na ten temat sawułar wiwr ? ;-)

    Na temat gospodarza czy gościa? :)

    > Tak to sobie przemyslalem i nigdy nie urzadzalem w domu takiej
    > krawaciarskiej imprezy..

    Bo też i nie mówię o sztywnych krawaciarskich imprezach tylko o
    uroczystościach, świętach rodzinnych, na które przecież nie przychodzi się
    w ciuchach codziennych. Owszem, jak wpadają przyjaciele, luźno, na piwko
    czy kawę, to przychodzą w zwykłych ubraniach i buciory też zostawiają w
    korytarzu. Sami, bez proszenia czy znaczącego chrząkania z mojej strony ;-)
    Ale gdy na uroczystą Wigilię przychodzi cała rodzina moja i żony, to raczej
    każdy ubiera się bardziej odświętnie i nikt butów nie zdejmuje (niekiedy
    panie zmieniają kozaczki na szpilki). Nie wyobrażam sobie paradowania w
    takich ubraniach i na bosaka czy wręcz w kapciach :) Sami z żoną też
    wkładamy wówczas eleganckie obuwie.

    > Sylwester - owszem, nie raz. Panie byly w
    > kreacjach wieczorowych i na boso i

    Ale to już chyba po północy i po kilku drinkach ;-)

    > Niech jakis madry socjolog wyjasni ten fenomen lub powie, skad te
    > zwyczaje, ciekawy jestem czyj zwyczaj jest bardziej arystokratyczny a
    > czyj chlopi ha ha

    A cholera wie.
    Ale jak się tak ogląda filmy, gdzie są sceny przyjęć w eleganckich domach,
    to nikt tam raczej na bosaka nie biega (na trzeźwo ;-)

    K.