    From: "Maniek4" <r...@l...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Panele z marketu Shit czy nie?
    Date: Sat, 18 Dec 2010 23:45:08 +0100
    <iedq3m$lq1$1@news.onet.pl> <iedvk3$auc$1@news.onet.pl>
    <iee0hf$eas$1@news.onet.pl> <iee2vc$n5q$1@news.onet.pl>
    <iee3bg$ola$1@news.onet.pl>
    <4...@g...googlegroups.com>
    <iee5nn$vuf$1@news.onet.pl>
    <2...@2...googlegroups.com>
    <iegd0e$jp6$1@news.onet.pl> <iegosl$urm$1@news.onet.pl>
    <iegqe2$40v$1@news.onet.pl>
    <7...@c...googlegroups.com>
    <iei0ub$aal$1@news.onet.pl> <ieiq5e$v5r$1@news.onet.pl>
    <ieisau$784$1@news.onet.pl>

    news:ieisau$784$1@news.onet.pl...

    > A jeśli nie zdejmie butów to co? Poprosisz, żeby zdjął/zdjęła czy całą
    > imprezę ze zgryzoty będziesz się czerwienić? :)

    Jak nie zdejmie to nic nie mowie, siedzi sobie ile chce, ale nastepnym razem
    spotkanie staram sie umowic gdzie indziej i szanse na lepsza znajomosc
    niestety spadaja.
    Widzisz cala rzecz polega na tym, ze jak przychodzi sie do kogos to wg.
    mojego widzimisie nalezy szanowac wlasciciela i to co w domu posiada.
    Wejscie w butach rodzi konkretne problemy, a kogos kto ma to gdzies traktuje
    podobnie jak on mnie. Nie lubie nadetych wazniakow i tyle. Jakos w Japoni
    ludzie nie maja z tym problemu i nikt sie nie dziwi. Nie rozumiem dla czego
    ja mam dostosowywac sie do gosci z nienacka a oni u mnie do mnie juz nie. Co
    innego oficjalne spotkania, imprezy w garniturach od Armaniego jak chyba Ty
    pisales ktore akurat ja wole jak organizowane sa gdzie indziej, a co innego
    wpasc w odwiedziny w zabloconych buciorach.

    > A kominiarz jak przychodzi, żeby komin wyczyścić, też z tych kapci
    > korzysta?

    Bez przesady, przeciez nie bedzie przenosil butow od drzwi do wylazu. Co
    jednak powinienem powiedziec gdybym mial na gorze wykladzine z dlugiego
    wlosa w bialym kolorze?

    > Ja lubię jasne i proste zasady.

    Ja tez, u kogos w domu szanuje jego dorobek jak i jego samego.

    > Pamiętajmy o tym, że zasady savoir vivre są dla ludzi, a nie ludzie dla
    > zasad. Tak się przyjęło postępować, bo to nie tworzy kłopotliwych
    > sytuacji, niedomówień itd. Tak jak napisałem - moja rodzina ma u mnie
    > swoje kapcie i z nich korzysta. Znajomi gdy przychodzą, ściągają buty, a
    > moja żona nie leci z kuchni krzycząc, że nie trzeba, bo nie myła podłogi
    > jeszcze dziś. Ale gdy przyjmuję kogoś, kto nie bywa u mnie zbyt często,
    > albo jest pierwszy raz, jestem bardzo zaskoczony gdy ściąga buty.

    Ja nie jestem zaskoczony, bo w innych domach sam sciagam buty.

    > I jeszcze jedno: w biurze mam kolegę, który w pracy chodzi boso.
    > Zastanawialiśmy się czy pod choinkę bamboszy mu nie kupić, ale nie
    > przeszło. Bo może się obrazić :)

    Bo ja wiem? Gorzej kolezance kupic wage. :-)

    Pozdro.. TK