  • Data: 2013-05-29 20:57:02
    Temat: Re: Patrol interwencyjny
    Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-05-29 11:03, ddddddd pisze:

    > System alarmowy może zainstalować ci dowolna firma. Jest
    > prawdopodobieństwo że np. Solid zrobi to taniej niż firma tym się
    > zajmująca, tyle że weź jedno pod uwagę przy wyborze firmy: Solid zechce
    > ci zainstalować system na który ma wyłączność, jeśli po roku odwidzi ci
    > się ta firma to ciężko ci będzie znaleźć serwisanta tego systemu. To co
    > bym doradził, to montaż (nie zależnie czy przez firmę ochroniarską czy
    > instalatora takich systemów) ogólnie znanego systemu (czyli chyba
    > najlepiej Satel, bo to chyba nawet elektrycy serwisują) - będzie pewnie
> [...]

    Nie do końca się z tym zgodzę. Mieszkam pod Wrocławiem i instalacja
    alarmowa na Satelu (6 pirów plus 2 klawiatury plus centrala) wyszła mi
    taniej niż najtańszy zestaw Solidu. Ten najtańszy zestaw, to było chyba
    5 czujek pir + klawiatura + centrala + w gratisie jeden kontaktron. A
    dodać trzeba, że te systemy proponowane przez Solid to jakaś tandeta jest.

    Pozdrawiam,
    MW