  • Data: 2013-05-29 20:17:16
    Temat: Re: Patrol interwencyjny
    Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-05-26 23:13, k...@g...com pisze:

    > Jeszcze jedno pytanie, może będziesz wiedział. Te pomieszczenia co chcę wynająć, a
    tak naprawdę to część ja a część zespół muzyczny, nie będą miały nic wspólnego z
    działalnością gospodarczą w takim znaczeniu jak to wszyscy rozumieją. może wiesz czy
    osobom fizycznym też świadczą usługę o jakiej rozmawiamy. Na razie dla mnie wszystko
    wygląda dobrze pod względem finansowym. Teraz płacę ponad siedem stów w tym
    ogrzewanie nie spełniające żadnych standardów+ prąd+ woda+winda. A tam połowę ale
    ogrzewanie jakieś będę musiał zrobić. To zostanie mi trochę kasy. Jeszcze raz
    dziękuję za informacje. jak nie wiesz to i tak nic to nie zmienia. Wiem do kogo jutro
    pójść i się dowiedzieć. Ceny mają sztywne czy idzie się trochę potargować?

    Świadczą usługi firmom i osobom fizycznym. Za ochronę firmy płacimy 100
    zł za miesiąc. Firma ponad 100 osobowa, obiekt prawie 3000mkw (około 200
    czujek). Prywatnie ta sama firma bierze ode mnie 50 zł, ale jak
    podpisywałem umowę na firmę, to powiedział mi po cichu przedstawiciel,
    że trzeba się targować, bo wtedy schodzą w przypadku domków
    jednorodzinnych do 30 zł za miesiąc.

    Aha. W tych 100 złotych za ochronę firmy jest też konserwacja całego
    systemu raz na kwartał, w tym także wymiana czujek w przypadku
    stwierdzenia uszkodzenia.

    Pozdrawiam,
    MW