  • Data: 2009-04-12 19:50:36
    Temat: Re: Peknieta wylewka.
    Od: JanuszK <J...@m...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maniek4 wrote:
    > Użytkownik "JanuszK" <J...@m...o2.pl> napisał w wiadomości

    > Wlasnie o tym mysle, przy najmniej w miejscach newralgicznych. Poza tymi
    > rogami nie peklo nic,
    No ale ja żadnego rogu nie mam pękniętego :)
    zROZUM siatka pod wylewką nie daje nic, podnoszenie siatki też niewiele
    daje bo równo tego nie zrobią i zawsze masz miejsca w zasadzie bez siatki.
    Twardy styropian pod wylewkę być musi, na to folia może być zwykła
    chociaż ja kupiłem na allegro srebną z paskami bo sie lepiej układa, do
    tego spinki i wystarczy, rurki będą się trzymać, na to kłądziesz siatkę
    i ewentualnie je wiąrzeszpomiedzy sobą aby nie fruwały, ja dałem deski
    do chodzenia i robisz wylewkę. W ten sposób nie powinno popekać ale
    trzeba przypilnować dylatacji.

    wszystko doslownie ksiazkowo. Beton twardy jak trzeba.
    > Powiedz mi przy okazji, czy w miejscach naciecia wylewki nakladales peszle
    > na rury, czy tylko w planowanych dylatacjach (progi i takie tam).
    Tak, przez każde nacięcie przechodzi rura w peszlu, dzięki temu mam
    gwarancję że kiedyś jej wylewka nie zniszczy. A widzę sporo zdjęć na
    forum muratora gdzie nikt o tym nie myśli tylko jadą z rurami po
    dylatacjach (np w drzwiach) w ogóle się tym nie martwiąc, ale za parę
    lat się zdziwią gdy pewnego pięknego poranka pod progiem zrobi się im mokro.

    -----
    Pozdr
    Janusz