  • Data: 2009-04-12 21:07:52
    Temat: Re: Peknieta wylewka.
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "JanuszK" <J...@m...o2.pl> napisał w wiadomości
    news:grtghj$2gq$1@news.dialog.net.pl...

    > A wiesz że to jest błąd? który producent rur tak zaleca?

    http://alupex.pl/ogrzewanie_podlogowe.php
    http://instrukcja.pl/i/uponor_systemy_ogrzewania_pod
    logowego_i_sciennego_poradnik_instalatora
    http://www.e-instalacje.pl/pdf/instrukcje_montazu/20
    .pdf

    Wiecej mi sie nie chce. Sporo tego w sieci.

    > Chyba żaden, bo nie powinno sie mocować rur do siatki, rura pracuje kurczy
    > się i rozciąga i to bardziej niż beton, będąc przymocowaną do siatki
    > będzie się w tym miejscu przecierać.

    Mysle ze to samo dotyczy betonu. Beton nie przyklei sie do plastikowej rury
    ktora przylega tak samo do niego jak i do zbrojenia.

    > dwa ze chodzenie po tak przygotowanej posadzce przy
    > Dajesz deski ale czyste bez gwoździ i wtedy jeszcze lepiej się chodzi.

    Widzisz cala rzecz w tym, ze te pekniecia wystepuja rowniez u tych co mieli
    zbrojenia przeciwskurczowe. Ja mam wszystko niby jak powinno byc. Zbrojenie
    posadzek daje sie glownie w posadzkach wysokoobciazanych. Teoretycznie w
    domu nie jest wymagane i wielu tego w ogole nie robi. Wszystkie instrukcje
    jakie widzialem wyraznie to rozdzielaja traktujac zbrojenie jako opcje wcale
    niekonieczna.
    Oczywiscie mozna sie pokusic o zbrojenie jak piszesz, byc moze ma to sens,
    ale ja stosowalem sie do tego co pisza producenci.

    Pozdro.. TK