  • Data: 2009-04-20 01:19:40
    Temat: Re: Peknieta wylewka.
    Od: Krzemo <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 18 Kwi, 22:08, JanuszK <J...@m...o2.pl> wrote:

    > A co? nie podoba się.

    Bo czegoś takiego z pewnością by nie napisali...
    ;-)

    > Tak większość budowli na świecie jest robiona... część zbrojenia idzie
    >
    > A to wiem, a gdzie pisałem o środku? jak siatka jest na rurkach to jest
    > 1,5 do 2cm od dołu wylewki a cała ma 6 minimum a najczęściej 7cm, gdzie
    > ttu środek?> ;-)

    Żeby zachować otulinę to siatka musiała by być oddylatowana od
    "pracujących" rurek ... albo rurki nie leżeć bezpośrednio na
    styropianie.
    ;-)

    > Zgadza sie tyle że to niepraktyczne w wykonaniu. Koszt poniesiony na
    > takie ułożenei rur nie zostanie w żaden sposób skompensowany zyskami
    > ewentualnymi?

    Policzmy grubości... otulina np. 2cm potem siatka minimum 0,5 cm,
    rurka 2cm to ... rurka idealnie w środku... nie?

    Czyli koszt paczki podkładek ...
    ;-)

    Pozdrawiam,
    Krzemo.