  • Data: 2012-04-28 10:56:53
    Temat: Re: Pęknięty komin ceramiczny - decyzja reklamacji
    Od: <news> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kiki" napisał:

    > Głównie to ty zawiniłeś :-) Sam poszedłeś kupić produkt i go
    > użyłeś niezgodnie z przeznaczeniem. To, że reszta się nie
    > znała to my wiemy :-) Budowlańcy się mało znają na tym co robią :-)

    Nieprawda, On nic nie zawinił!
    Kupił komin do swojego pieca i to z gwarancją!
    To sprzedawca sprzedał mu zły komin, bo jak się okazuje te kominy systemowe
    nie nadają się do pieców na paliwa stałe.
    Racja że budowlańcy się nie znają na tym co robią, ale on komina nie kupował
    od budowlańców, ale od typowego handlarza cwaniaka, pewnie też głąba bez
    szkoły co to zakładając koszulę z krawatem udaje inteligenta i celowo
    wprowadza klienta w błąd dla własnych zysków kosztem innych.
    Przecież "Lewis" powiedział sprzedawcy do jakiego pieca ma być ten komin i
    sprzedawca albo powinien powiedzieć ze jest głupi i się nie zna, albo jeśli
    się zna, to powinien powiedzieć że nie ma w ofercie kominów do jego pieca.
    Sprzedawca sprzedał mu komin i dał na niego gwarancję, winny jest on i
    producent, co tak samo jak sprzedawca celowo wprowadza klienta w błąd!