  • Data: 2012-04-28 20:52:49
    Temat: Re: Pęknięty komin ceramiczny - decyzja reklamacji
    Od: "kiki" <...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    <news> wrote in message news:4f9bb374$0$26696$65785112@news.neostrada.pl...

    > Nieprawda, On nic nie zawinił!
    > Kupił komin do swojego pieca i to z gwarancją!
    > To sprzedawca sprzedał mu zły komin, bo jak się okazuje te kominy
    > systemowe nie nadają się do pieców na paliwa stałe.

    Ale sprzedawcy mało obchodzi do czego kupuje ktoś u niego. Kupisz sznurek
    żeby sie powiesić czy siekierę żeby porąbać żonę i nie będzie za to
    odpowiadał.
    Idąc tym tropem to nieczego by nie było wolno sprzedawać.

    > Racja że budowlańcy się nie znają na tym co robią, ale on komina nie
    > kupował od budowlańców, ale od typowego handlarza cwaniaka, pewnie też
    > głąba bez szkoły co to zakładając koszulę z krawatem udaje inteligenta i
    > celowo wprowadza klienta w błąd dla własnych zysków kosztem innych.

    Tak nie można mówić. Każdy sobie kupuje co chce ale jak chce gwarancji to
    niech przestrzega zasad użytkowania.
    Budowlańcy powinni byli poinformować, a kierbud to co? A kominiarz to co?
    Wszyscy idioci, nikt się nie zna. Do głowy im nie przyjdzie.

    > Przecież "Lewis" powiedział sprzedawcy do jakiego pieca ma być ten komin i
    > sprzedawca albo powinien powiedzieć ze jest głupi i się nie zna, albo
    > jeśli się zna, to powinien powiedzieć że nie ma w ofercie kominów do jego
    > pieca. Sprzedawca sprzedał mu komin i dał na niego gwarancję, winny jest
    > on i producent, co tak samo jak sprzedawca celowo wprowadza klienta w
    > błąd!

    Sprzedawca mógł w błąd wprowadzić. To prawda ale nie ma jak udowodnić.