  • Data: 2012-04-28 08:16:52
    Temat: Re: Pęknięty komin ceramiczny - decyzja reklamacji
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-28 03:44, kiki pisze:

    > "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> wrote in message

    > No więc z ły komin do zastosowania. Te 400 stopni jest naciągane.
    > Wsadzenie czopucha bez kawałka rurki przypieczętowało sprawę
    > przekroczenia temperatury.
    > Tam były pewnie i płomienie w czopuchu.

    Uparty jesteś. Nigdy nie hajcowałem w piecu tak żeby ogień szedł w
    komin, z resztą bez skrócenia kanału spalinowego w piecu (taki szyberek)
    jest to chyba nawet niemożliwe. Ok wszystko wiemy, dostałem komin
    służący do odprowadzania spalin z pieców na paliwo stałe, który się do
    tego mimo zapewnień producenta nie nadaje...

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis