  • Data: 2012-04-28 11:11:29
    Temat: Re: Pęknięty komin ceramiczny - decyzja reklamacji
    Od: <news> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Lewis" napisał:
    > "Trójwarstwowe, dwuścienne, ceramiczno-betonowe profile kominowe
    > mogą być stosowane do odprowadzania spalin z urządzeń grzewczych
    > opalanych paliwem stałym, ciekłym lub gazowym (nie mineralnym),
    > w przypadku gdy temperatura spalin na wlocie do przewodu nie
    > przekracza 400°C." Tak widnieje w aprobacie technicznej ITB.

    Więc masz kłamstwo w samej aprobacie technicznej producenta!
    Nie istnieją piece na paliwa stałe w których temperatura na wylocie nie
    przekracza 400 stopni!
    W piecach na paliwa stałe temperatura spalin na wylocie może wynosić poniżej
    400 stopni, ale tak samo może wynosić ponad 1000 stopni!

    Nie wiem czy ci się chce i czy masz na to pieniądze, ale jak byś wziął
    prawnika to nie ma eksperta który by był w stanie wytknięte kłamstwo
    podważyć.