  • Data: 2012-05-01 08:53:46
    Temat: Re: Pęknięty komin ceramiczny - decyzja reklamacji
    Od: "/// Kaszpir ///" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    >Teoria teoria a praktyka swoje. Wyżej kaszpir pisze ze w jego nowoczesnym
    >przeciez kotle spaliny przekraczaja 350stC a ile faktycznie maja to nie
    >wiadomo bo termometr ma własnie do tylko >350stC
    >Zresztą cos nie tak z tymi kominami systemowyymi jest skoro producenci
    >pisza ze do 350stC a niżej gwarantuja ze wytrzyma pozar sadzy.

    Oczywiście u mnie ta temperatura jeśli wystąpi to tylko w momencie jak piec
    idzie na 100% mocy próbuje szybko osiągnąć zadaną temperaturę i dość szybko
    maleje. Dużo zależy od elektroniki pieca. Zauważyłem że jak algorytm dziala
    prawidłowo to piec nie idzie na 100% mocy a dochodzi do zadanej temperatury
    wolniej ale na dużo niższej mocy , więc temp. spalin też jest dużo niższa
    (około 120-200 stopni).

    A przy normalnej pracy (u mnie głównie dwustanowej ze względu na zbyt
    niskie zapotrzebowanie na ciepło) temp spalin u mnie jest bardzo niska 50-70
    stopni i tylko czasami rośnie wyżej ...)