  • Data: 2009-03-10 21:00:40
    Temat: Re: Pianka poliuretanowa czy sprężyny Bonell-i - sofa tombea
    Od: Olek <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 9 Mar, 08:26, "Grzes" <p...@o...pl> wrote:
    > Witam,
    >
    > Mam pytanie o mebel do spania.
    > Generalnie ma być mebel tylko do spania, (czasem posiedzenia),
    > i musi byś składany.
    > Po różnych poszukiwaniach i testach mam na oku dwie opcje.
    >
    > Różnią się m in tym, że jedna ma materac z pianki poliuretanowej
    > - jest twardsza, a druga opcja to sprężyny bonelli - miększe, lecz też
    > dość twarde.
    > "Podobno" na korzyść pierwszego spania - przemawia to, że materac jest
    > twardszy i całkowicie plaski.
    >
    > Nie mam doświadczenia w spaniu na takich materacach, (wcześniej
> [...]

    Witam

    W zasadzie sam sobie częściowo odpowiedziałeś: sofa raczej nie nadaje
    się do wygodnego spania. Zresztą masz sofę, to wiesz o co chodzi. Nie
    wiem, jaki dokładnie system rozkładania mają sofy tej firmy, ale jeśli
    powierzchnia spania po rozłożeniu składa się z 3 części, to bym sobie
    darował i szukał czegoś bliżej 2-częściowej kanapy.

    Co do materaca, jeśli "pianka" oznacza tradycyjną "gąbkę", to na pewno
    bonell jest lepszy (co widać po cenie ;-)).
    Chociaż przy naprawdę dobrej gąbce (gęstej) i odpowiedniej jej
    grubości (minimum 15 cm) nie ma tragedii. Ale w sofie raczej takiej
    grubej gąbki nie będzie.