  • Data: 2015-06-29 14:52:59
    Temat: Re: Piec CO wywala różnicówkę
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 29 czerwca 2015 14:29:48 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:
    > Mam wrażenie że się czepiasz z rozpędu. Przecież idea jest taka aby
    > podłączając wtyczkę projektant sprzętu wiedział w którym kabelku będzie faza
    > aby mógł np. podłączyć odpowiednio czujnik obecności płomienia jak w
    > przypadku wspomnianego kotła. Czy też umieścić bezpiecznik na odpowiednim
    > drucie jak w przypadku listew typu 'Acar'.

    czepiam sie bo projektant nie moze zakładac pewnych rozwiązan nieobowiązujacych i
    musi zrobic urzadzenie tak by dzialalo poprawnie przy odwrotnym podlaczeniu. Jesli
    urzadzenie nie moze funkcjonowac dowolnie (wspomniany piec) to informuje o tym w
    instrukcji - statystycznie zajdzie potrzeba przepiecia przewodów w jakims promilu
    gniazdek - czyli dokładnie nie ma o czym mówic.
    A gdy obok pieca bedzie gniazdo podwojne tradycyjne to wystarczy sie podpiec pod to
    drugie - bez zadnej rzezby.
    Wasze argumenty sa baaaardzo malo sensowne technicznie - ale rozpowszechnianie ich
    spowoduje kolejna regulacje (i koszty) w naszym zyciu.

    b.