  • Data: 2011-01-25 11:33:45
    Temat: Re: Piec gazowy - sugestie.
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek Bronowski" <f...@r...pl> napisał w wiadomości
    news:4d3e9f70$0$2450$65785112@news.neostrada.pl...

    > oczekiwanie, az pojawi sie ciepla woda) i malo ekonomiczne. Czy zasobnik
    > wspolpracujacy z kotlem wiszacym na dole moze fizycznie stac/wisiec w
    > gornej lazience? Czy sa jakies technologiczne przeciwwskazania do takiego
    > rozwiazania? Odleglosc "po rurach" miedzy kotlem a ew. zasobnikiem bedzie
    > pewnie ok. 7-10 m (to jeszcze zalezy jak pojda rury).

    w zasadzie to nie ma wiekszego znaczenia, nawet lepiej jak zasobnik jest
    bliżej kranów, bo jak nie masz cyrkulacji to od razu będziesz miał ciepłą
    wodę. Rury do zasaobnika daj w dobrą izolację (ja dawałem podwójną otulinę,
    jedna na drugą, trochę grube terraz są rury, ale u mnie biegną w pionach
    więc jest tam sporo miejsca).