  • Data: 2011-01-25 11:43:26
    Temat: Re: Piec gazowy - sugestie.
    Od: "Jacek Bronowski" <f...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > w zasadzie to nie ma wiekszego znaczenia, nawet lepiej jak zasobnik jest
    > bliżej kranów, bo jak nie masz cyrkulacji to od razu będziesz miał ciepłą
    > wodę. Rury do zasaobnika daj w dobrą izolację (ja dawałem podwójną
    > otulinę, jedna na drugą, trochę grube terraz są rury, ale u mnie biegną w
    > pionach więc jest tam sporo miejsca).

    Sorry, za moze glupie pytania, ale nie znam za bardzo technologii takiego
    układu - ale czy jak miedzy kotłem a zasobnikiem jest np. 8-10 m rury, to
    czy zasobnik nie bedzie sie w znacznym stopniu napelnial wychlodzona woda z
    rur, a co za tym idzie czy temp. wody w zasobniku nie bedzie nizsza niz
    powinna? No bo gdzies te litry chlodniejszej wody musza splynac - jak nie ma
    zasobnika to sie poprostu spuszcza do odplywu w oczekiwaniu na ciepła, a tak
    to chyba to pojdzie do zasobnika ochladzajac zebrana tam wode... Czy to jest
    jakos rozwiazane, zeby ominac ten problem?

    pozdr.
    Jacek Bronowski
    --
    Baza fotografii krajoznawczej - www.foto-baza.pl - f...@f...pl