    From: lemy2010 <l...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Piec kondensacyjny Vaillant
    Date: Sun, 19 Sep 2010 14:27:17 -0700 (PDT)

    On 15 Wrz, 18:59, "tony" <t...@p...onet.pl> wrote:
    > Witam.
    > Mam pytania dotyczšce instalacji pieca Vaillant ecoTec VCW PRO 226/3-3. Moc
    > nominalna 22 kW.
    > Znalazłem też w sieci następujšce informacje:
    > Do odprowadzenia spalin z kotłów kondensacyjnych można stosować tylko
    > przewody zalecane przez producenta, wykonane z odpowiednich materiałów
    > (kondensat jest silnie korozyjny). Należy również stosować neutralizatory do
    > skroplonego kondensatu z uwagi na ochronę  rodowiska.
    >
    >  Jednocze nie poziom zanieczyszczeń emitowanych przez kotły kondensacyjne
> [...]

    Warto przypomnieć, że nastąpiła zmiana niektórych przepisów Prawa
    Budowlanego. Więcej na ten temat i treść zmian znajdziesz na stronie
    http://www.systemgaz.com.pl/index.php?strona=54&wysw
    =2
    Uproszczony sposób wyliczenia mocy grzewczej kotła do obiektu: 1kW na
    10m2. Oczywiście przelicznik ten należy traktować jako wskazówkę.