  • Data: 2010-10-24 15:16:31
    Temat: Re: Piec naftowy - prosze o opinie
    Od: "Jackare" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ormianin" <o...@c...epf.pl> napisał w wiadomości
    news:lc0ee3f0rzqv$.a4zqnair1o7r.dlg@40tude.net...
    > Tak sie sklada ze zamierzam taki piecyk sobie sobie nabyc... Mieszkanie to
    > adaptowane poddasze okolo 80 m2, w duzej czesci otwarte pomieszczenia...
    > Mam co prawda CO z piecem gazowym dwufuncyjnym, ale po ostatniej "awarii"
    > komina, jego naprawa wydaje sie mi teraz zbyt kosztowna (na wiosne ma byc
    > remont dachu w kaminicy i teraz nie chcialbym w to inwestowac podwójnie),
    > dlatego nie bede ta zime mogl z tego korzystac. Ogrzewanie za pomoca
    > elektryki (farelka, promienniki) wydaje mi sie dosc kosztowne, wycztalem
    > ze
> [...]

    Miałem kiedyś taki piecyk. Kiedyś gdy nafta do nich była tania, czyli gdzieś
    rok-dwa po pojawieniu się tych pieców na rynku tj gdzieś pomiędzy 1990 a
    1992 rokiem.
    Jest ciepło ale wali dieslem w całym domu. Piec jest drogi w zakupie, nafta
    jest BARDZO drogim paliwem które dodatkowo trzeba transportować i
    przechowywać.
    Odpuść.
    Kup sobie jakieś elektryczne grzejniki olejowe lub akumulacyjne i nimi
    grzej. Jeśli masz trzy fazy, kup sobie kocioł elektryczny i dopnij go do
    swojego CO.
    Mimo wszystko naprawiłbym komin. Na poddaszu i tak będzie chyba najtaniej
    --
    Jackare